Silverside logo
010 266 1100

Nieuwe website live!

In ons jubilieumjaar tijd voor een nieuw jasje! Vanuit onze purpose "Jouw toegewijde gids naar plezier en succes in de digitale wereld" was al snel ons verhaal omgezet naar een concept. Met dank aan het creatieve team is dit omgezet naar visuals en dit design in Zoho Sites.

Van Purpose naar Responsive HTML met Marketing Automation

We nemen je graag mee op onze reis tot realisatie van deze website. Juist ook omdat wij dit ook voor jouw organisatie kunnen verzorgen! Onze website is de concretisering van onze purpose en dient twee doelen: enerzijds een toegankelijke kennismaking voor iedereen die voor het eerst in aanraking komt met Silverside en voor onze terugkerende bezoeker een snelle manier om relevante informatie op te zoeken. Deze uitgangspunten zijn vertaald naar onze vier focuspunten (Gids, Plezier, Succes, Digitale Wereld) en de tussenvormen (Oplossingen, Producten, Team en Innovatie). En we konden het niet laten om hierbij de windrichtingen van MapsTell en PACE te gebruiken. Dus bovenaan concreet onze oplossingen, gedragen door ons team onderaan. En van links naar rechts werken we vanuit innovatie naar bewezen producten. Welkom in de wereld van Silverside.com!

Op papier is het snel geschetst. Maar hoe krijg je dit nu estetisch functioneel werkbaar? Daar komt onze partner QUEM om de hoek. Vanuit het bedenken van onze identiteit (zoals onze toeter en het Silverside alfabet) maken zij een concreet werkbaar ontwerp. Hierbij durven ze de gebaande paden los te laten, maar wel met een vangnet van een duidelijk menu en logisch pagina ontwerp. Zie hier het proof of concept van onze homepage op basis van bovenstaande schetsen:

Mooi! Het ziet er strak uit en de eerste testen laten zien dat we met de nieuwe website veel meer uitstralen wie we ook echt zijn. Maar hoe krijgen we dit nu live? Tijd om ons eigen Zoho team in te schakelen. Vanuit de opgeleverde HTML is in twee dagen tijd een complete responsive template gerealiseerd waar je nu mee werkt. Dankzij de Zoho Sites WYSIWYG (What You See Is What You Get) is vervolgens het contentteam aan de slag gegaan om de vaste pagina's en de blog te vullen. De vaste gegevens zoals foto's en teamleden komen via Dynamic Content direct uit onze achterliggende bronnen. Zie hier een screenshot van de achterkant, inclusief integraties met andere Zoho modules zoals SalesIQ, PageSense, Marketing Automation en CRM en de modules van Google:

Met deze integraties hebben we goed beeld van het gedrag van onze bezoekers en hun klikgedrag. Wil je contact? Dan kan het direct via chat, WhatsApp of onze formulieren. Met onze geautomatiseerde opvolging en vooral persoonlijke aandacht volgen we dit dan op. Liever nu nog niet? Geen probleem, wij hebben alle tijd van de wereld. Dit kijkje in onze keuken geeft wellicht een "Big Brother is Watching You" gevoel, maar wees gerust:

Your Dedicated Friends are Supporting You :-)